CDA-MANIFEST TEGEN PVV NIET WATERDICHT

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Fri Aug 20 09:58:36 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 20 augustus 2010 08:22 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zeg zuurpruim Elegeert

Niet projecteren Oto.

> , over bestaan en "Dasein" heb jij nog geen snars
> begrepen.

Jij wel, zo moeten nu we begrijpen? Lastig dan toch dat je dat niet onder je
eigen naam doet/durft.
Of, ... is het nu toch zo dat juist jij daar nog geen snars van hebt
begrepen !!

Je wilt toch niet zeggen dat deze achterlijke creatie(s) van jou hier jouw
bestaan en "Dasein" volledig weerspiegelen, wel?
Of dat jouw eigen - door jouw nagestreefde - ideologie jouw 'bestaan' en
"Dasein" volledig weerspiegelen, wel? In dit laatste geval valt door
overigens ook wel wat voor te zeggen bij nader inzien: nl. opgaan in de
-nietszeggende- massa ....

> Het lukt je maar niet mij het zwijgen op te leggen, hehe!

Alweer projectie. Ik leg niemand het zwijgen op. *Ik*  u i t g e r e k e n
d  niet !!  N O O I T zelfs !!!
Hoe onzinnig ik ook het merendeel van je inbreng beoordeel, en dat vaak
ook tegen de achtergrond van de door jou zelf beoogde ideologie.

De vraag is echter of je uberhaupt wat te vertellen hebt, EN dat de moeite
waard is, want zeg nou zelf ...

Enfin: heb je wat stof om over na te denken ... :)
Benieuwd of je nu eindelijk eens uit de - door jouw zelf opgezochte -
kast(e) durft te komen ... ;)

Zoals je ziet: Ik leg je het zwijgen niet op, maar nodig je daarentegen
juist uit ... :)

Kom Limburger, kom -eens- te voorschijn. :))

Kom: laat eens zien wie je werkelijk bent !!
Of, vraag ik nu het onmogelijke van je? :)

Henk Elegeert