de problemen

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Mon Aug 2 14:05:07 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Om mensen in beweging te krijgen zijn sterke beelden nodig. Zo ging het
ook in het boek Exodus. De genoemde tien plagen zijn denk ik heel reëel
en worden allemaal door menselijk handelen veroorzaakt. Al deze plagen
zijn door goed beleid op langere termijn te voorkomen. Het stelt wel
hoge eisen aan de politiek.

Het lijstje met Nederlandse problemen is vaag, slecht geformuleerd en
kan veel beter. Het is natuurlijk geen analyse, maar alleen een poging
om een overzicht van problemen te geven.

Hartelijke groet, John