Ja, Anders: D66 wil 15 miljard bezuinigen

Antid Oto aorta at HOME.NL
Fri Apr 2 10:31:37 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vooruit dan: 29 miljard over 2 kabinetsperiodes.

Sparen voor je zorg: De *klassenzorg* is weer helemaal terug!
Naast de krankzinnig verhoogde eigen bijdrage dient u ook nog eens een
extra ziektekostenverzekering voor u oude dag af te sluiten!

Moet ik K L A S S E N Z O R G voor je spellen Bert Bakker, Alexander
Pechtold?

AO ☭