marktbederf in de zorg

Thu Apr 1 19:44:39 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klei-lagen, die neem ik over !

De grootste slachtoffers van de kleilagen in management EN POLITIEK
zijn direct en indirect, helaas,
de noodgedwongen voluit werkenden voor minimumloon tot anderhalf (modaal),
ongeacht of ze kinderen hebben, en met wie zij wonen.
Jaar na jaar neemt door politieke beslissingen en overige kleilagen,
de hun opgelegde omgekeerde "sollidariteit" met meer verdienenden en minder of niet werkenden toe.

Ik vind het een steeds groffer schandaal, hoe politieke partijen babbelen over sterk en sociaal om ondertussen over de ruggen van schoonmakers tot buschauffeurs, van kleuterjufs tot winkelbedienden, van ...
die net als Wouter Kaboutertje ook weleens wat vaker tijd met hun kinderen en/of andere dierbaren door willen brengen,
de toenemende, vrijblijvende lusten voor meer gepriviligeerden beschermen.

Fritz van Rikxoort