popper (2)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Sep 30 12:10:33 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 30 september 2009 10:20 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zuig maar lekker verder aan je lolly.

Ik overweeg nu om mijn hoofd kaal te scheren. :) Kauwgommetje ...

> Jij kan toch alleen maar de
> discussie de nek omdraaien met je inhoudsloos gewauwel.

Dat lijkt me (en wederom) een projectie ...

Overigens, welke discussie? Die enige die 'em uberhaupt nog wilde voeren was
ik.

Wel lachen zulke conclusies. :)

Je had natuurlijk zelf een heel inhoudelijke reactie kunnen geven. :)
Die bleef - zo stel ik vast - uit. Effect bejag?

Bovendien, ik kan nog veel meer.
Ik/Men schiet dus niet echt veel op met je abnormale conclusies.

> En oh ja, ga snel naar de opticien.

Wat zo'n communist allemaal wel niet weet, he? :)
Voldoet m'n brilletje niet meer dan?

> Het is niet normaal dat je een
> verrekijker nodig hebt om deze lijst te lezen

Nou nee, ik gebruikte slechts een voorbeeld uit jouw, maar verder een
plopper de plopper de plop, discussie ... een abnormaal voorbeeld dat wel.
Zelf weer niet gelezen?

> mafkees.

Wederom, een projectie ...

Henk Elegeert