popper

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Sep 27 14:46:37 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 27 september 2009 11:00 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> Wanneer leer jij eens begrijpend lezen?

Je geeft er (opnieuw) blijk van er zelf helemaal niets van begrepen te
hebben.

> Oto's opstelling is voorspelbaar. Het doet echter geen recht aan:
> "..meaningful predictions about the future…” . Alles hangt immers af van
> Oto's opstelling zelf, die op zichzelf geen toekomst heeft. Verder is er
> niets .. nou ja, mss het patroon dat Oto graag (zichzelf) wil 'geloven' ?
:)
> Popper heeft dus volkomen gelijk. :)

 Elegeert in het defensief voor Popper met een domme ad hominem. Haha.

Het is geen ad hominem, domme man. Zelfs deze niet. Je (over)ziet domweg de
consequenties van je eigen inbreng/beperking(en) niet.

Ik ga niet in het defensief voor Popper. Een dergelijke opmerking hangt
geheel en al van jou (w beperking) af. Meer niet. Het is een schoolvoorbeeld
van jouw (beperkte) werkelijkheid. Popper heeft dus volkomen gelijk !!

En, waar spreekt ie Hegel nu precies tegen?

> Je gewauwel van gisteren was weer in en in triest.

Kijk, daar heb je een punt, maar maak jij het nu eens hard ...
En nu zonder je wsws.org bijbel ...

> Get a life.

Zucht ... Nog een opmerking die nergens over gaat ... Projectie (alweer)
wellicht?
Want wie wil er nu, en dat nog wel op vrijwillige basis, als (boerswasie)
communist door het leven?

Brrr ... :)

Henk Elegeert