winkelsluitingswet

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Wed Sep 23 14:15:36 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Branden zullen jullie, in de diepste diepten, de verste verten, de
eeuwen der eeuwen...!
En natuurlijk in het brandend braambos, zeven maal zeventig maal...
En niet alleen vanwege Bas van der Vlies, ook namens de SP, die ook de
winkels op zondag dichtwil.
Les religions se touchent.... ;-)

Groeten,
Bert.