Klimaatwisseling nog dubieus?

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sun Sep 20 19:30:19 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De vraag was of het ijs zich terugtrekt.
De satelliet gaat dat duidelijk meten.
Hij meet bovendien hoe hoog het ijs boven water is, en het is dan een
simpele berekening hoeveel onder water zit.

Groet / Cees

PS. Het wetenschappelijke antwoord 'waarom het ijs minder wordt' zal nog
wel even op zich laten wachten. Maar het antwoord 'hoeveel' wordt wel
gegeven.