PVV+PvdA (2)

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Sep 8 09:55:35 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het immigratiebeleid en vooral ook het overbodige integratiebeleid
lijdt uiteraard enorm onder de Nederlandse bureaucratie. Net als het
sociale zekerheid en werkgelegenheidsbeleid. Rekenen we de kosten
daarvan toe aan de gebruikers (in dit geval de immigranten, of voor de
nationalist 'de allochtonen') of aan de kaaskoppen die dit bedacht
hebben en uitvoeren?

Groeten,
Mark Giebels