Begin ondergang Obama

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Oct 26 18:34:55 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

http://whitehouse.blogs.foxnews.com/ van vandaag 13:00 lokale tijd
Row 2 Seat 4	(neem ik aan het stoeltje waar de Fox-reporter mag
zitten ;)

FOX News covers the White House from all angles. Get constant updates
from our on-the-field producers
-----
En verder niets, maar dan ook niets dat duidt op een weigering vanuit
het Witte Huis om verslag te laten doen door Fox.
Overigens zou, volgens de blog, Obama vanmiddag in Jacksonville Florida
zijn.

Ook in andere berichten niets hierover, zelfs niet op DrudgeReport die
toch bepaald niet stil zou zijn over zoiets.

Verder sta ook ik bepaald niet te juichen over de ontwikkelingen in
Afghanistan. Maar ik begrijp wel dat Obama niet te ver voor de publieke
opinie en andere donkere krachten uit kan lopen.
Wellicht dat hij zodra de Healthcare-oorlog thuis bevochten is meer
ruimte krijgt.

In de tussentijd doet Robert Gates goede dingen en slaagt er langzaam in
de uitbreidingsdrang van Defensie en daarmee samenhangende industrie te
beperken. Die slag kan niet worden gewonnen  binnen 4 jaar?

Verder doet het me veel deugd dat Cheney en familie zeer van slag lijkt
en bijzonder boos is op Obama & Co.
Dat is toch zeker wel een bemoedigend teken ;)

De rest van de Olifanten maken de laatste tijd niet veel klaar, en
lijken wel een beetje in slaap te zijn gesukkeld.

Groet / Cees