Garantieregeling DSB (Rabo 40% 1,2 miljard?)

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Oct 12 23:24:18 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daar zat ik al mee te stoeien.
Ik vroeg me af in hoeverre die lening ongedekt was ;)

En mogelijk gewoon zou meelopen in het faillisement als crediteur, en dus
reden zou zijn voor Wellink om de stekker er uit te trekken VOORDAT alle
spaarders weg zouden lopen.

Wellink zadelt kennelijk liever de lokale banken (Rabo 40% !! potentieel
1,2miljard) met de garantieregeling op dan zelf (of de EC) schade op te
lopen.

Zou ie dan toch een prestatiebonus krijgen?

Groet / Cees