World financial crisis 'not over'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Oct 12 23:02:23 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/42543565/

Cees,

Reden waarom ik dacht van niet: "Video
 Deze uitzending is vanwege auteursrechten helaas niet op Internet
terug te zien
"

Dus:
Het bankroet van Lehman Brothers

maandag 12 oktober 2009 20:55 Ned 2
dinsdag 13 oktober 2009 13:05 Ned 2 (Herhaling)

Let op de verschillende tijden !! Kan dus ook al om 13:05 worden uitgezonden !!

Henk Elegeert

Op 12 oktober 2009 22:48 heeft Henk Elegeert <hmje at home.nl> het
volgende geschreven: