Hamas: geen vrouwen op scooters

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 9 20:19:07 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik snap je hint, Mark. Ik zal je vergelijking nog even afmaken. In het door
jou gehate Israel mogen geloof ik alleen de vrouwen onder de orthodoxe joden
zich niet vrijelijk op scooters voortbewegen, maar dat is echter geen
staatsbeleid zoals bij de Palestijnen in Gaza. Dus onze Hamas scoort hoger
in discriminatie en dwaasheid...

hv,u
----