Oudjes D66 in opstand

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Mon Nov 30 10:31:26 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, Marc-A, tuurlijk. Probleem met de babyboomers is dat ze het tij zó
hebben meegehad, economische gesproken, dat ze het ab-so-luut verdommen om
hun deel van de huidige en toekomstige problemen te nemen. Dat moeten de
anderen maar betalen. Later met AOW gaan betekent volgens de FNV dat "ze je
bestelen van 50.000 euro". De boodschap is: steel die 50.000 euro maar van
je kinderen, naast alles wat je toch al genomen had (VUT, pre-pensioen,
ouderenregelingen, ouderenkortingen etc.).
En die jongeren zitten, inderdaad met verloederd (hoger) onderwijs met de
brokken. Bedankt lieve ouders...

Laat onverlet dat er natuurlijk ook voor oudere volksvertegenwoordigers
plaats moet zijn. Maar ik vind die actie in Amsterdam wel wat erg
babyboomerig, ja. En zeker, zou erg mooi zijn als er wat meer beta's kwamen.
Hoewel, het zijn juist de beta's die ons in de klimaathype willen doen
geloven... Wat meer algemene sceptici, dát zou beter zijn!
Groeten,
Bert.

Op 30 november 2009 10:20 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende: