De hetze tegen Mark Rutte slaat nergens op

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sat May 30 09:52:00 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waar ik me vooral over verbaas is dat alle politici die zo nodig kritiek
moesten geven, kennelijk het geven van kritiek (of afdingen) op de
politiek van Israel & de Joodse geschiedenis gelijk willen stellen aan
ondemocratische & strafbare handelingen. Kortom iedereen een Joodse bril
op!
Een Israelische krant trok zelfs een vergelijking met de voorbeeldige Van
Balen als grote vriend van Israel ;)

Kunnen ze volgende week hun hart ophalen na de speech van Obama in Caïro.

Groet / Cees