Technische ontwikkeling elektrische verlichting

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue May 26 21:36:46 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees, ooit een fabriek gezien die je in langer dan 50 jaar afschrijft?

Overigens wordt in de micro-technologie de totale product-levenscyclus
uitgedrukt in maanden, niet jaren. En worden de lijnen bestaande uit
uiterst prijzige machines dus ook gebouwd voor snelle goedkope product
wisselingen.

Groeten,
Mark Giebels