Van Bijsterveldt schrapt anti-VVD-vraag eindexamen

Daniel van Kesteren daniel at DLKNET.NL
Wed May 20 07:03:56 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als de prijs daarvoor is dat mensen zonder enige vorm van inkomen in de
kou worden gezet, hun huizen en kinderen kwijt raken, dan zou ik dat
niet zo hard durven roepen. Ik ken daar voorbeelden genoeg van.

Natuurlijk vind ik niet dat mensen levenslang in de uitkering moeten.
Maar het systeem is totaal de andere, ook verkeerde kant op geschoten.
Het heeft niks te maken met mensen een eerlijke kans bieden; die krijgen
ze namelijk evengoed niet.

Met vriendelijke groet,

Daniel van Kesteren.