Van Bijsterveldt schrapt anti-VVD-vraag eindexamen

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Tue May 19 20:46:34 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die vraag stelde ik ook aan mijn zoon.
Hij vertelde me dat hij de vraag waarschijnlijk niet goed had, hetgeen hij
weet aan een gebrek aan links denken ;)

Overigens vind ik het nog steeds zeer bedenkelijk dat een examenvraag
wordt afgekeurd op deze gronden. Zou niet moeten kunnen (valt dit
eigenlijk wel binnen de bevoegdheid van de staatssecretaris?).

Overigens kan Antid een eventueel gewonnen auto wel op z'n buik schrijven.
Bert gaat hem diskwalificeren, hij heeft de meester van de lijst al
gewaarschuwd ;)

Groet / Cees