anonymous en Maya's

Sun May 10 21:33:55 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6-mei-2009, at 14:45, Hein van Meeteren wrote:

> Is dat niet een MEERDERWAARDIGHEIDScomplex? wat is het nu, dr.
> Muis? Of lijd ik aan beide afwijkingen?

Matigt u zich nu ook al aan dat u verstand heeft van psychologie?
Wat bent u toch waarlijk geniaal.

> Ah! weer een nieuwe versie. Hoeveel versies zijn er nu?

Er bestaat 1 versie van mij, en circa 25 elkaar tegensprekende versies
van u. Kijk maar in het lijstarchief.
Ik heb er in het verleden meerdere malen op gewezen dat u zelfs loog
wanneer dat niet nodig was. U bent een pathologische serieleugenaar.

> Maar waarom zou iik een stichting opheffen (hele prestatie voor een
> enkel bestuurslid overigens, daar heb je namelijk een bestuursbesluit
> voor nodig...), dus waarom zou ik de stichting opheffen als ik zo
> graag
> aan het pluche kleef? Wie sloopt nu zijn automobiel waarin hij
> juist zo
> lekker rijdt?

Nou, ten eerste reed u niet meer zo lekker in deze auto - om even bij
uw malle beeldspraak te blijven. Iedereen lachte u er in uit.
Ten tweede: de stichting *was* opgeheven door een bestuursbesluit.
En wie riep er vervolgens - tegen iedere logica in - op tot het
voortzetten
van deze per bestuursbesluit opgeheven stichting?

Enfin, tenslotte moest u de stichting officieel opheffen, en daar
heeft u
als vereffenaar langer over gedaan dan die hele stichting had bestaan.
U kon maar geen afscheid nemen van DB.NL. Wel begrijpelijk, want
het stond natuurlijk leuk op uw cv: "woordvoerder Stichting Digitale
Burgerbeweging Nederland".

(Dat dat woordvoeren voornamelijk bestond uit redeloos schelden en
tieren tegen uw donateurs stond er uiteraard niet bij.)

Ik vind het toch jammer dat u later die hele geschiedenis uit  uw cv
heeft geschrapt.
Wat was eigenlijk de reden; was het inmiddels zelfs tot uw bescheiden
op een IQ-test scorende hersens doorgedrongen dat het misschien
niet zo'n goede reclame was?
Of heeft iemand anders deze notie er met veel geduld bij u in staan
heien?

(Ik vermoed eigenlijk het laatste.)

> In de zin dat alle hippies ipso facto dwaas zijn? Als oud hippie
> ben ik
> dat met je eens: de dwaas is de sterkste kaart van tarotspel. Houdt

De tarot is volslagen flauwekul, m'n beste. Net als de astrologie van
Mellie Uyldert.
Of denkt u dat er daarboven iemand zit die bepaalt hoe de kaarten
worden geschud of zo?

> de wereld de spiegel voor. Houdt Erikjes de spiegel voor, die
> vervolgens raast en tiert en schuimbekkend jaren rancuneuze onzin
> blijft uitbraken.

Ik heb nog nooit mensen voor internetproleten uitgekreten of ze met
de SS vergeleken; u deed niet anders dan schelden tegen uw
donateurs. Over razen en tieren gesproken.
Noem mij buiten DB.NL eens één stichting waar je als donateur ook
voor NSB-er of proleet wordt uitgescholden door de 'woordvoerder'?

> Leve de dwaas, de clown, de nar en de spiegeloog.

Dat zeg ik, u bent geniaal.
Een dwaas, een moreel defecte clown en een defecte spiegel in één.
Lang leve u.

> Ricardo is een goede vriend van me, nog steeds. Hij was met
> Koninginnedag in Amsterdam. Paar jaartjes ouder inmiddels, dat wel.

Ja, Sinterklaas was eind vorig jaar ook weer in Amsterdam.
Ook weer een jaar ouder geworden.

> Was ik nou te dom voor zoiets, of kan ik het wel degelijk in mijn
> slimheid? Als ik het goed begrijp heb ik én een
> minderwaardigheidcomplex, én een meerderwaardigheidscomplex, én

Ik geloof niet dat een beroep op uw begrip kans van slagen heeft.
Begrip is nu juist wat bij u ten enenmale ontbreekt.

De eerste de beste bijstandstrekker begreep de staturen van die door u
bestuurde stichting beter dan u; het probleem van de identiteitscontrole
op Internet was er bij u niet in te heien - met als voorspelbaar
gevolg dat
u de persoon die u probeerde te helpen ging uitschelden - en ook van
de strekking van een opheffingsbesluit begreep u geen snars.

Maar er over tateren, alsof u het allemaal zelf had uitgevonden, dat
graag
natuurlijk, want u denkt bijzonder graag dat u geniaal bent.

> ben ik superdom, én zo slim om vele sokpoppen te hebben, ik bloos

Dat zal de overgang wel zijn.

> Het zou prettig zijn wanneer degene die zich van andermans naam
> bedient eerlijjk naar voren zou treden. Maar daarvoor is meneer of
> mevrouw te angstig. Opereert liever in het geniep of anoniem. Weer
> zo'n internetproleet dus.

Ach, "spelen met identiteiten" noemde u dat een tijdje geleden nog.
U vond dat toen prima - omdat u degene was die dat deed.
En als een ander dat dan doet wordt die door u voor internetproleet
uitgekreten.

Maar bovendien: vergeleken bij het moedwillig uitschelden en voorliegen
van je donateurs is een beetje spelen met identiteiten toch een
bijzonder
onschuldig tijdverdrijf meneer Hein van Meeteren met Twee Maten.

Erik vdMb