Jomanda niet bij rechtszaak wegens 'zorgen'

Sun May 10 14:48:34 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Karst de Jong <karstdejong at YAHOO.CO.UK>,
>Fluksy-wusky liegt weer eens. Hoe weet u dat hij lid is van deze
>organisatie? Navraag gedaan?

 Okee, ik maakte een foutje...

 Er zijn niet 2 maar 3 artsen: Rene Broekhuyse, Jos Koonen en Erik
 Dankmeijer. Justitie heeft er 1 laten lopen.
 1. Erik Dankmeijer moordt in Bunnik,
       http://www.europeanlaboratory.nl
 2. De seriemoordenaar uit Bilthoven is z'n collega Eduard Schweden
    - bekend van radio en TV als degene die samen met de Italiaanse
    serie-moordenaar Tullio Simoncini (veroordeeld maar op vrije
    voeten),
       http://www.kankeriseenschimmel.nl
    kankerpatienten *opruimt* (wel eerst spaarduiten afgeven).

 ...Maar toegegeven: ik zat er dicht bij...

 De Dode Hond bijt wel degelijk.
 Niet zelden met dodelijke afloop.

 Iemand die commentaar gaf in de Telegraaf, meldde dat 'Eenoog koning
 is in het Land der Blinden'. Ik vrees dat hij gelijk heeft...
 Overigens zijn 'blinden' hier degenen die met twee ogen *kijken*. De
 Vrijmetselaar knijpt immers graag '1 oogje dicht'.