D66 negeert 'Dag van Europa'

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Sat May 9 14:00:16 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Saturday 9-5-2009 11:32, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>Overigens (geen grap): de Nederlandse bank gaat Euro-biljetten lakken.
>De burger heeft er al jaren lak aan - maar nu gebeurt het ook *echt*.

Hou toch eens op met dat gekat op de Euro.
Degenen die het niet hebben willen het maar al te graag wel invoeren.

Overigens heb ik meteen al bij de invoering de Ned. Bank verzocht om
beter papier te gebruiken als er nieuwe biljetten worden ontworpen.
(zoiets als de Franse Francs)
Ik had toen ook gevraagd om de diverse biljetten even groot te maken,
of tenminste even lang (en alleen in de breedte te laten verschillen).
Ben benieuwd of ze het gaan doen.

Glenn.