Pechtold: Integratiepolitiek kan de deur uit

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Thu May 7 12:42:27 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Er is maar een land waar een referndum is gehouden over het Vedrag van Lissabon en dat is de Ierse Republiek. Daar werdt het verworpen met een marginaal verschil. Wanneer er een tweede referendum komt (met nieuwe voorzieningen waar de Ierse regering om gevraagd heeft) is tot nog toe onduidelijk. Ratificatie van het verdrag is nodig om de verdere democratisering van de EU te bevorderen.

K.