anonymous en Maya's

Tue May 5 07:42:50 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 4-mei-2009, at 1:13, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hieraan is dus de db.nl - lijst ten gronde gegaan. Enkelen  van hen
> zitten ook op deze lijst. Ik zo m'n vermoedens. Hein.

Ik maak ernstig bezwaar tegen deze geschiedvervalsing.

DB.NL is ten onder gegaan aan het chronische minderwaardigheidscomplex
van Hein van Meeteren.

Meneer van Meeteren werd maar niet moe zichzelf te presenteren als de
meest
geniale man di Nederland gekend heeft. Daar werd op de lijst hard om
gelachen.
Toen Heins termijn als bestuurder er op zat en er andere mensen aan
het roer
dreigden te komen - die het stichtinkje van Hein weleens veel beter
zouden
kunnen blijken te besturen dan Hein zelf, bleef Hein als met velpon
bevestigd
aan het pluche kleven.
Liegen, de statuten verkrachten, zijn donateurs uitschelden, niets
was Hein te
dol om te voorkomen dat hij zijn zetel moest opgeven, en uiteindelijk
bleef Hein
niets anders over dan de stichting maar op te heffen - waar onze
serieleugenaar
ook nog jaaaaren over heeft gedaan.

Op de D66-lijst zitten voor zover mij bekend drie personen uit de
DB.NL tijd:
schrijver dezes; Henk Elegeert - destijds ook al een dwaze hippie (is
dat eigenlijk
geen pleonasme?); en Hein van Meeteren (die zich destijds ook al van
een tweede
identiteit bediende, een zekere Ricardo Santos de Crux of zoiets,
over wie Hein -
na te zijn betrapt op zijn geknoei - beweerde dat dit een vriend van
hem was uit de
Antillen, die wegens problemen met zijn internetverbinding aldaar
postte via de
computer van Hein - dat ging dan uiteraard ook via Internet (van de
Antillen naar
de computer van Hein), maar ja, logica, of zelfs maar een begin van
nadenken is
nooit Heins sterkste punt geweest  In hersenloos brallen daarentegen
is hij
kampioen.
Doordat Hein niet zo snugger is, is Hein verkleed als Ricardo per
ongeluk ook een
keer op deze lijst opgedoken - kijk er het lijstarchief maar op na.

(Wees nou eens eerlijk Hein - o nee, dat gaat natuurlijk niet. Enfin,
probeer dan eens
eerlijk te zijn, en geef eens antwoord op deze vraag: Piet de Kleyne,
was dat ook een
sokpop van jou? Wel opvallend dat jullie beiden exact dezelfde versie
vanOutlook
gebruikten, tot en met het serienummer aan toe.)

De vraag is dus wie van deze drie er nou weer op deze lijst met
dubbele identiteiten
zit te spelen. Welnu, ik doe zoiets weleens maar geef dat dan
vervolgens eerlijk toe
(een grapje is leuk, maar het moet niet te lang duren); Henk is er te
dom voor; en
Hein heeft een verleden als sokpopper en is nou niet bepaald in zijn
eerste leugen
gestikt.

De conclusie ligt dus voor de hand, vooral omdat Hein het nodig vond
deze hele
lijst verdacht te maken door wel met een beschuldiging aan te komen
zetten maar
geen man en paard te noemen.
(Zelfs Henk Elegeert had door dat dat onbehoorlijk is.)

Erik vdMb