Aanslag op de Koningin: 'Karst T. handelde vanwege crisis'

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Fri May 1 15:28:24 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Dat het heerschap dezelfde voornaam gebruikte als ondergetekene was ik van bewust. En daar houdt enig verband ook helemaal mee op.

Natuurlijk stond het huis te huur. Hij hat namelijk de huur opgezegd en vandaag had de overdracht plaatsgevonden. Helemaal geen uitzetting van een huis. Vreemde leugens weer.

En het artikel van de Telegraaf is gespeculeer, gissen en niet op feiten gebaseerd. Maar afwachten op wat later uit het onderzoek komt lijkt mij. Laat het speerhond spelen maar aan de professionals over.

Mafkees.

K.