Aanslag op de Koningin: 'Karst T. handelde vanwege crisis'

Fri May 1 15:01:15 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>De dader zou tot zijn wanhoopsdaad gekomen zijn nadat hij werd ont-
>slagen als gevolg waarvan hij vandaag zijn huis uitmoest.

 Karst de Jong <karstdejong at YAHOO.CO.UK> daarop,
>Meneer Fluks liegt weer eens. Hij moest helemaal zijn huis niet uit en
              ^^^^^^^^^^^^^^^ ??

 Op zoek naar de naam van de persoon in kwestie vond ik gisteren dat
 diens huis te huur stond en dat er inmiddels nieuwe huurders gevonden
 waren. Het staat - los van de hele zaak - gewoon op Internet, hoor.
 Kijk maar op,
    http://www.directwonen.nl/common/search/details.aspx?setlocaleid=1033&type=huurwoningen&city=huissen&search=1
 Het is kennelijk wel degelijk waar. Ik wist het dus al - ik had de
 media daarvoor niet nodig.

 In de Telegraaf staat sinds een paar minuten,
    Karst T. handelde vanwege crisis
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3823028/___Karst_T._handelde_vanwege_crisis___.html
 Ik had het zowaar zelfs bij het rechte eind !

 Waarom doe je nu voorkomen dat ik dit maar verzin ? Dat is toch raar ? Ik
 kan me hoogstens vergissen (maar dat gebeurt me niet vaak - ik heb de dingen
 wat sneller door dan de meesten).
 De persoon in kwestie heet zoals je ziet trouwens ook 'Karst'. Volledige
 naam: Richard Karst Tates.

 Die staat voortaan naast Balthasar Gerards.