Nuon verlaagt energierekening met 25 procent

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Thu Mar 26 17:58:32 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Snelle reactie.
Volgens mij was het geen € 600 miljoen, maar veel minder.
En volgens mij waren we er ook tegen, bij monde van Boris Dittrich, die zag
dat op die manier het tropisch regenwoud eraan ging (hij was daar geweest op
uitnodiging van het wereldnatuurfonds, geloof ik). Maar ja, Dittrich was
weer wel geel in Marc's termen...

Bert.