Rijnlands of Angelsaksisch model

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Tue Mar 24 07:57:15 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik probeer de berichten zo kort mogelijk te houden, dus niet alle details
vermelden. Bevordert het lezen en overzicht ;)
Wellicht wel vermeldenswaardig is dat ze in de 38 jaar van hun bestaan
geen passagier zijn verloren door een dodelijk ongeluk!
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Southwest_Airlines
Dat van die speciale surceance regeling is nieuw voor me. Heb je details?

Groet / Cees