Joint Strike Fighter

Tue Mar 17 12:46:23 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Naast die 'joint' heeft men ook nog de 'pot' (over Nut).

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>De Pot als lesbo, of de Pot als pot geld?

 Omgekeerd: de lesbo als 'pot' refereert naar de Pot van Nut. Het woord
 'poot' komt uit hetzelfde verhaal: via het Franse 'jambe' gaat dat naar
 zowel 'jam' als 'champ'. Dit is het Jammer-scenrio waar ik het laatst
 over had (en waarom de winnaar van de Tour de France in het Geel eindigt
 op de Champs Elisees). Deze symboliek staat voor vreselijke dingen. Het
 gaat (ondermeer) over Nut - de enige die ons van Mercurius kan bevrijden,
 de enige die ons van Osiris (de God van het liberalisme en de dood), kan
 bevrijden. Vandaar dat schelden door liberalen op nutsbedrijven... Al dit
 soort dingen heeft een astrologische reden.

 Vrijmetselaars kijken overduidelijk net zo zeer als hun geestveranten de
 nazi's neer op homo's - terwijl de laatsten dol-enthousiast achter Vrij-
 metselaatssymbolen aanlopen. Ze hebben geen idee van waar ze allemaal mee
 bezig zijn en tussen de oren hebben. Geen wonder dat de RK kerk zo tegen
 homo's is.
 Vraag is of homoseksualiteit materieel bestaat of dat het behoort tot de
 Hermetische wereld (in het laatste geval zijn mensen tot homo gehersenspoeld).

>Oibibio (...) van Ronald Jan Heijn, was gevestigd in het ...jawel,
>Mercuriusgebouw, recht tegenover CS in Amsterdam, waarlangs dagelijks
>(...) Gele Treinen reden!

 Dat treinen Geel zijn (ook DHL-post en zo) refereert naar Mercurius. Da's
 geen geheim, hoor.

 Zie ook,
    http://www.nrc.nl/W2/Lab/HAL11/04.html
 alwaar,
    Het zogenaamde Mercurius Gebouw, gelegen tussen de Prins Hendrikkade en
    de Nieuwendijk, ziet eruit als een reusachtige W: drie torens
 Wellicht de piramides van Gizeh ?
 Zie ook,
    http://www.parool.nl/parool/nl/224/Binnenland/article/detail/17640/2008/06/12/Test-energiebanen-Mercurius.dhtml
 alwaar,
    Woningcorporatie Het Oosten heeft een 'consulent' in de arm genomen om in
    het Mercuriusgebouw aan de Prins Hendrikkade energiebanen in kaart te
    brengen. (...) Oininio, de opvolger van Oibibio, had een huurschuld van
    1,3 miljoen gulden bij Het Oosten.
 Die gekken zitten echt overal en doen de dolste dingen...

 Wat zouden 'Oibibio' en 'Oininio' betekenen ? En 'Opinio' ?