Joint Strike Fighter

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Mar 17 11:23:08 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> N.a.v. Hein van Meeteren's <heinwvm at CHELLO.NL> exposee over joints...
>
> Hein, je weet er wel heeeel veeeel van...  :-)

Inderdaad, particperend onderzoek is belangrijk.

> Maar het ging me natuurlijk om waar dat naampje vandaan komt (hoe krijgen ze
> het overigens voor elkaar, die Vrijmetselaars, om dat woord het woordenboek
> in te stampen ?).
>
> Door die opmerking van jou zag ik het plotseling. De vraag luidt: 'Wat wordt
> er gejoind door een joint ?'
Wat mij betreft dus twee gegomde uiteinden van een vloetje.

>  Wat D66 betreft...
>  - Is iemand voor het vrijgeven van de drugs omdat het beter is voor de maat-
>    schappij (daarom ben ik voor) of omdat het ook kan gaan over Mercurius ?
>    Naast die 'joint' heeft men ook nog de 'pot' (over Nut).

De Pot als lesbo, of de Pot als pot geld?

>  - Is men voor meer rechten voor homo's omdat homo's medemensen zijn (daarom
>    ben ik voor) of omdat Mercurius de homogod is ?

Beiden misschien? Overigens: Oibibio, je weet wel, dat warenhuis annex
sauna bedrijf van Ronald Jan Heijn, was gevestigd in het ...jawel,
Mercuriusgebouw, recht tegenover CS in Amsterdam, waarlangs dagelijks
dus tientallen, misschien wel honderden....Gele Treinen reden! Verder
beweert men dat ónder dat gebiuw "kosmische draden samenkomen", heus,
zoek maar op, dus als we het over een JOINT hebben, dan wel hier!

>  - Is men voor euthanasie en abortus omdat degenen die dat willen veel leed
>    wordt bespaard (daarom ben ik voor) of omdat Mercurius moord eist van z'n
>    volgelingen ? (daarom is de RK kerk tegen).

Uiteraard het laatste. Mercurius eist moord van zijn volgelingen, en D66
lijkt bereid die moord te faciliteren. Het moorden kan je ook geestelijk
opvatten, D66 moordt niet allen fysiek de mensen uit, maar ook mentaal.
Als je jongeren in zoveel leegte zuigt, in een soort psiritueel vacuüm
zuigt, een leeg gat, een mentale afgrond, dan pleeg je feitelijk een
soort moord.

>  - Is men voor meer democatie omdat het volk dan meer te zeggen heeft over
>    zichzelf (daarom ben ik voor) of omdat Mercurius eist dat het volk ver-
>    ward moet worden ?

Ik denk dat Van Mierlo, Pechtold, Brinkhorst mercurianen zijn. Zonder
twijfel. Ze zitten on een Orde. Komen bijeen op de Keizersgracht op
geheime bijeenkomsten (steevast eindigend met liederlijke drinkpartijen
en oude mannen die jonge schrijfsters en pianisten wreed nemen op een
zwartglanzende vleugel). Alert!

>  - Referereert 'Opschudding' naar inhoudelijke vernieuwing of naar de Awaken-
>    ing van de Dode Hond ? (Vandaar dat Geel).

Opschudding, dat was een clubje rond Lousewies, als ik me niet vergis.
Die liepen als kuikens verkleed op congressen folders uit te delen, en
riepen: stem op ons, want wij willen ook een ton per jaar verdienen als
kamerlid. Boris plukt daar nog steeds de vruchten van.

>  - Heet d66 eigenlijk 666 en heeft Mercurius, de God van de spiegel, de eerste
>    '6' gespiegeld (zoals hij ook Alice zijn virtuele wereld toonde) ? En zijn
>    we er vervolgens met z'n allen ingevlogen ?

Ja, ik vrees dat je gelijk hebt. Per Turkish Aurlines businessclass, als
het ware, en je weet hoe gevaarlijk bisinessclass is tegenwoordig: al
die passagiers waren dood. Nee, dat invliegen in Nederland is een
gevaarlijke exercitie geworden.

> Er zijn steeds twee verklaringen... een materiele en een Hermetische.
>
> Waarom bedenken mensen uberhaupt dit soort onzin ?

Lezen teveel strips, googelen teveel, gebruiken drugs en alcohol,
doorstaan existentie-angsten. Dat kunnen allemaal verklaringen zijn.

> Dit moest ik als non-cannabist even opzoeken. Okee, het plantje zelf dus.
Inderdaad, Bom Shankar. Moge de heilige Cannabis U allen mild en
vriendelijk maken.