Gele onderzeeer vaart binnenkort uit

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Mar 12 07:24:00 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bernard,

Ging dat niet over die CDA-er ´Van G´ (ten tijde van Wim Kok I) waar
Kees van Kooten (het verhaal: ´een hele dikke bips´) het in DWDD over
had ? Waar hij overigens de gelegenheid te baat nam, en ten overstaan
van de gehele natie, ontkende dat het Van Geel zou betreffen. ;)

Ik zou er verder niet zo geel zwaar aan tillen ... :)  Ik dacht nog
even - als het over bipsen gaat - aan (g)Lubbers, maar die zit er met
z´n vingers aan, idd. ;) En, daar ging dit verhaal niet over.  Hetgeen
overigens wel ook de opvoeding betrof weliswaar, maar anders ...

Henk Elegeert

Op 11 maart 2009 17:00 heeft Aris B. <B.Aris at tweedekamer.nl> het
volgende geschreven: