Remkens schermt met Nazistische Joden

Antid Oto aorta at HOME.NL
Tue Mar 10 15:50:25 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ha kijk, je bent nog steeds aan het projecteren?
>
> Precies, ".. dat leidt zinloos af." !! Noem éen maat die van
> toepassing zou zijn en die gericht ergens toe bijdraagt?

Nee, dat is juist zinvol. Israël moet weten dat het niet zomaar
ongestraft zijn gang kan gaan. Daarvoor zijn krachtige bewoordingen
nodig. Een wauwelaar zoals jij slikt de woorden van zijn Leider
natuurlijk voor zoete koek.

> Dat Remkes niet mee deed in dat debat !
> Je vergelijking heeft dus geen enkele zin !!
>
> Een nutteloos gewauwel derhalve ...

Nee jij kwam met gewauwel en het gejeremieer aanzetten zeiklijster.

> Verder een aanmatigende interpretatie van jouw kant die kant noch wal
> raakt: "Als het aan hem ligt mogen de weerloze burgers in Gaza
> bestookt worden met 'precisiebombardementen'" is nergens terug te
> vinden. In tegendeel ...
>
> Kortom: de woorden lijken in niets op jouw misselijk makende suggesties ...
> ... slechts jij refereert uit jouw (bedenkelijke) koker ?!! Zeg dat dan ook !!

Wat fijn dat u zo kalm kunt reageren. Het uitroepteken moet onderhand
wel versleten zijn op uw toetsenbord. hehe