Ledenaanwas zichtbaar op congres

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Sat Mar 7 21:39:57 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geweldig die ledenaanwas van D66.
Helaas zorgde het wel voor problemen op het congres.
Ik kwam om 11:30 uur aan, maar mocht niet naar boven de grote zaal
in. We werden tegengehouden, wegens brandweervoorschriften.
Maximaal 750 personen binnen, maar er waren 1100 gegadigden.
Ik hoorde dat het al vanaf 11 uur was dat je niet meer naar binnen mocht.
De zaal was 2 jaar geleden al geboekt en toen had niemand gedroomd
dat het nu zou zijn zoals het nu is.
Er was wel een andere lege zaal geregeld waar je via schermen de boel
kon volgen (ook meestemmen), maar mensen ontmoeten in de wandelgangen
was natuurlijk onmogelijk.
Gelukkig werd het lunchpauze. Mensen van boven gingen naar beneden
(en mochten er later natuurlijk niet meer terug), en die van beneden
natuurlijk onmiddelijk naar boven.
Kon ik toch nog een fringemeeting bijwonen en mensen ontmoeten.

Glenn.