Boeing: Turkish Airline 40kts beneden vereiste snelheid

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sat Mar 7 20:29:00 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zoals vandaag gezegd ´Niemand is gebaat bij speculaties´ maar ondertussen
hebben Onur Air en Corendon veel minder boekingen door de bestaande
berichtgeving.

Te weten ´halve zolen als piloten uit Turkije´ en ´boerenjongens die geen
vliegtuigen onderhouden´ en daarnaast een andere (onder-)minister die
omwille van ´economische redenen´ pleit voor vakanties in eigen  land.

Genoeg reden voor een klacht bij Neelie?

Geen idee, immers ik ben geen expert (ook niet op luchtvaartgebied ;),
maar denk wel dat je met genoeg spitten verder komt dan andere
berichtgevers.

Groet / Cees

P.S. Mijn ´verspilling´ van D66-bandbreedte valt denk ik in het niet bij
die van anderen, waaronder ik ook jou reken (dbnl etc.).

Grof knippen, eerder thuis ;)