Crisismaatregelen: Symptoom of Middel ?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Mar 2 15:38:03 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nahuel Moreno schreef:

> Bloedig of niet, het beroep van revolutionair is niet zonder gevaren
> inderdaad. Dat wisten we al... Niets voor d66 clowns nee.

Deze reactie illustreert mijn stelling: U hebt niets dan minachting voor
de niet-revolutionaire medemens. U schildert ze af als clowns (hoewel
dat een achtbaar beroep is...maar U meent van niet, ook daar die
minachting...) en weigert fatsoenlijk met ze in discussie te gaan. Als
types als U de macht zouden veroveren dan weet ik al waar tiepjes als ik
eindigen: aan de boom bungelend of voor het vuurpeleton van Uw
Revolutaire Garde.
Ik reageer overigens op u omdat ik in principe elke bijdrage in een
conversatie op waarde tracht te schatten. Dat is het verschil tussen
Uedele en mij.

ps: leestip....lees eens iets van Wilhelm Reich en de emotionele
huishouding van zogenaamde revolutionairen.....