Ons treft geen schuld dus we treden af

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri Jun 19 14:13:40 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Neederland glijdt weg, door en door gecorrumpeerd,
> wat prettig dan weer eens een echte (oude) d'66-er te lezen...
>
> Fritz van Rikxoort

Die overigens toendertijd bepleitte dat er verder géén vragen werden
gesteld bij DE spoorlijn naar Duitsland (ten tijde dat de Duitsers nog
geeneens een besluit hadden genomen om de verbinding over de grens aan te
leggen).

Om reden dat de politiek een besluit genomen had en je dit niet eeuwig ter
discussie kon blijven stellen.

Ik vond het standpunt toendertijd zo apart dat ik het krantenartikel heb
bewaard.

Groet / Cees