Jonge Democraten Zwolle opgericht

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jun 18 21:34:40 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 18 juni 2009 16:43 schreef Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Er zijn toch helemaal geen kunstmatige grenzen tussen D66 en de JD?

Dat zou niet moeten, idd. ;) Waarom dan toch? :)

> De
> jongeren van de JD doen individueel en gezamenlijk volop mee in D66, met
> discussies, campagnes, congressen, enzovoorts. Maar ze vinden het ook leuk
> om soms onderling te discussiëren.

Oh, en daar heb je dan een vereniging voor nodig, Bert?  Ja nee, nu snap ik
het hoor. :))

> Net zoals oude mannen het ook leuk vinden om soms een beetje aan de jaren
> zestig terug te denken,

Er was een goede reden voor de oprichting van D66, idd. :)

> of elkaar in de haren te vliegen

Urgh, en de meesten zijn die (haren) zelfs al kwijt ... ;)

> over een lang
> geleden teloor gegane stichting

Het ontgaat me even waar je op doelt...

> , of een never ending discussie over 'geel'
> te voeren (die ik overigens graag meelees).

Leuk. :)

> Heel goed, die JD ;-)

Vertel ...  ;)

1984, was dat niet ook het ´momentum´ der yuppen / *1984* van George Orwell?

Henk Elegeert