Jonge Democraten Zwolle opgericht

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Thu Jun 18 16:43:26 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er zijn toch helemaal geen kunstmatige grenzen tussen D66 en de JD? De
jongeren van de JD doen individueel en gezamenlijk volop mee in D66, met
discussies, campagnes, congressen, enzovoorts. Maar ze vinden het ook leuk
om soms onderling te discussiëren.
Net zoals oude mannen het ook leuk vinden om soms een beetje aan de jaren
zestig terug te denken, of elkaar in de haren te vliegen over een lang
geleden teloor gegane stichting, of een never ending discussie over 'geel'
te voeren (die ik overigens graag meelees).

Heel goed, die JD ;-)
Groeten,
Bert.