Geschokt (svp niet lezen als 'betaald')

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jun 15 17:57:35 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 15 juni 2009 16:27 schreef Kors Hofman (ak.hofman at net.hcc.nl) het volgende:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Aan ministers (en zo) die zich geschokt betonen na kennisneming van
> misstanden op het eigen beleidsterrein behoort de eis te worden gesteld dat
> zij steeds tegelijkertijd verklaren of zij ja dan nee ook geschokt zijn door
> hun eigen naiveteit.
>
> In het nee-geval (in feite: "ik was niet naief") dienen zij hun gehoor
> duidelijk te overtuigen van de deugdelijkheid van hun functioneren. Blijft
> daaromtrent twijfel bestaan dan behoren zij stelselmatig het nadeel van de
> twijfel te krijgen (zoals bij openbare bestuurders in gevallen van
> [...]

Leuk, Kors. :) Toch niet gesubsidieerd, wel? ;)

Zo zag ik er laatst een, - draagt wel eens een cowboyhoed -, die
zolang naar een verontwaardigde PfdA-stemmer bleef ´luisteren´ tot dat
die uiteindelijk beloofde de volgende keer toch maar weer op hunnie te
gaan stemmen.

Plasterk, meen ik ;), maar wat ie nu gehoord heeft en vooral ermee
gedaan, blijft vooralsnog erg onduidelijk. Maar ja, toegeven, hij
heeft zijn tijd besteed aan ´luisteren´. ;)

Erg vermakelijke podiumkunsten van zo´n openbare gezagdrager, idd. :))

Henk Elegeert