twee keer gristenunie

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Wed Jun 10 17:05:35 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zie:
- censuur (met de beste bedoelingen, maar toch)
- selectieve censuur, immers waarom alleen 'gezins'moorden. Dit is dus
reageren door CU op trefwoorden, in dit geval 'gezin'!
- zeer onzorgvuldige analyse, waarom zou beperking berichten deze daden
tegengaan, of andersom (zoals de CU stelt)? Naar mijn mening, wordt het
eerder in de hand gewerkt doordat _veel_ gezinnen in soortgelijke
situaties terechtkomen. Enkele situaties lopen dan uit de hand. Een
mathematisch gegeven, dat in CU-kringen niet onderkend wordt?

- managers die managen, zonder behept te zijn met de nodige ervaring en/of
kennis
- politici die voorstellen doen over managen en totaal geen kaas van
'managen' hebben gegeten, net zomin als onderkennen van oorzaken van
inefficient handelen, doelstellingen niet halen, etc.
- politici die kennelijk meer gericht zijn om de sector 'hulp' uit te
breiden, dan op werkelijk effectieve maatregelen te gaan broeden.

Groet / Cees