Goed nadenken blijft de basis voor groot succes

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jun 8 15:56:38 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 7 juni 2009 09:43 schreef Fritz van Rikxoort
(fritz at rikxoort.demon.nl) het volgende:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> PS
> Ik mis bijvoorbeeld het vette "annalieze" van HAFMO
> en idem termen van anderen: het denken dat tot standpunten leidde.
> Ik mis de rust en uitleg van weloverwogen standpunten,
> waarbij ingrepen en njet's pas gerechtvaardigd zijn,
> als zichtere standpunten en maatregelen onbegaanbaar bleken.
>
> Erg genoeg blijken SP en PVV wel zichtbaar te maken
> hoe hun schijnbaar radicalere, want afwijkende standpunten en uitspraken
> gebouwd zijn op feiten die iedereen kan constateren en eenvoudige
> [...]

Ik probeer nog steeds te zien hoe D66 - voorstanders van referenda -
het "Nee" van de burgers/kiezers, om heeft weten kunnen zetten naar
een "Ja, Europa, en meer van die narigheid" ?????

Je kunt, lijkt me, zo´n uitslag van een referendum -  en dus wens van
de EU-burger/kiezer - toch niet gewoon naast je neerleggen?

Eens overigens met je conclusies. Tijd voor een nieuwe partij, in een
(her)nieuw(d)e vorm ?

Henk Elegeert