Netwerk: vervolg kwestie Fred Spijkers was,Re: Netwerk uitzending a.s. dinsdag over pedofielen?

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Sun Jun 7 09:12:26 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Om Cees van der Knaap te citeren uit het persbericht van de gemeente Ede van
donderdag 2009:
"Het belang van onze mooie gemeente Ede staat voorop! Gezien de commotie in
het kader van de kwestie Spijkers,hoewel zeer onterecht, kan ik niet anders
dan concluderen dat ik mijn burgemeestersfunctie ter beschikking stel. Het
belang van Ede is hoger dan mijn belang. Ik dank de gemeenteraad voor het in
mij gestelde vertrouwen en aangezien ik integer ben zal ik geen gebruik
maken van welke gemeentelijke wachtgeldregeling dan ook"
Noot van de redactie: Cees van der Knaap kan terugvallen op de wachtregeling
m.b.t. zijn voormalig staatssecretarisschap.