Evolutie^? & my microbes made me do it ;)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Jul 24 12:25:32 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2009/7/24 Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> En zouden CDA, CU en SGP dan niet beter de achadelijkste gevolgen van drugs
> bestrijden: religie. I.p.v. ook seculieren het gebruik van drugs te
> ontzeggen...

Eens, Fritz.

Naar het schijnt komen er steeds meer uiterst conservatieve
gr/christenen (Creationisten/ID-er's) uit de kast sinds hun voorganger
Minister Predikant JP. Balkenende zijn functie misbruikt voor
religieuze doeleinden. Dan toch zich in tal van plichtplegingen
uitlatingen doet waarbij hij het niet nauw neemt met de bevolking als
geheel, en niet schroomt hen een rad voor ogen te draaien als hem dat
goed uitkomt en zijn achterban er mee kan paaien, zoals we dat hebben
kunnen constateren tijdens de uitzending(en): "de Nacht van Calvijn".

Daar werd de MP zelfs opgeroepen voor hen dat discriminerende
wetsartikel (godslastering) te handhaven !! Ook Donner was daarbij
aanwezig.

> Overigens werd cannabis rond 1927 verboden via de VN n.a.v. een abuise
> melding uit Egypte dat deze softdrugs de bron van alle kwaad was: gekte.

Die opvatting doet nog steeds opgeld.  Sterker: men wenst in de
toename van de concentratie THC (totaal onbewezen) nu een harddrug in
te zien. Mocht de onzin derhalve al struikelen hebben ze alvast een
nieuw wapen in de strijdt.

Dergelijke heeft op deze site gestaan maar blijkt inmiddels te zijn verwijderd:
http://www.hetgroenegoud.info/

.. ik kan het niet terugvinden, als gevolg van het ontbreken van een
zoekfunctie. Opvallend is wel dat de jaarverslagen nergens te vinden
zijn. Propaganda-site, lijkt me, en een schoolvoorbeeld van het
machtsmisbruik zoals je dat verderop noemt?

>  De
> basis van dit oorspronkelijke verbod bleek complete onzin, een beetje zoals
> we nu weten dat homoseksualiteit ook geen ziekte is.

Laatstelijk probeerde men desondanks toch nog een Militair middels
handoplegging te 'genezen', Fritz.

Onze: "Fatsoen moet je doen" predikant (MP) viel hierbij op als de
meest opvallende afwezige !!

> CDA's voorganger ARP
> pleitte niet zo lang geleden nog softdrugs net zo te behandelen als alcohol:
> schadelijke gevolgen en misrbuik bestrijden

Raar, die gedachte is helemaal naar de achtergrond ? Je zou bijna
vergeten dat daar ook verstandige mensen zitten. ;) Of zijn die
inmiddels vertrokken, want veel discussie komt er niet van de grond.
Middels de link is te zien dat het 'straffen' nu ook buiten het
strafrecht om georganiseerd kan worden.

Eens.

Henk Elegeert