Correctie: Wilders en D66

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Jan 26 17:44:44 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Henk,

Kan het ook zijn dat je gevoel voor recht en rechtsorde gelijke tred houdt
met je eigen politieke voorkeur?

Als die rechtsorde goed werkt krijg je een juridisch goed onderbouwt
vonnis en dan kun je het er mee eens zijn of pleiten voor hoger beroep ...
of vragen om vervanging van de rechter ;)

Groet / Cees

PS. Krijgt Jami nou ook dezelfde behandeling, die vond het toch ook zo
interessant om beschermers te krijgen?

PPS. Gelukkig kun je niet nalaten op de rechter te stemmen, of ageren
tegen het stemmen op die bepaalde rechter. In de USA is dat wel mogelijk,
daar werd onlangs een Senator benoemd (door een kennelijk louche
gouverneur) die vocht voor de veroordeling van een verdachte, waarvan hij
wist dat ie onschuldig was.