Balkenende mogelijk voorzitter Europese Commissie / Pechtold: 'Enquete naar Irak'

Thu Jan 22 10:48:05 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>Er was ook in het nieuws dat Balkenende in het geheel geen
>afscheidstelefoontje heeft gehad van Bush.

 En toch mag ik die Bush ergens wel...    :-)

>En, eerlijk gezegd, het is altijd erg leuk om het verleden van alle kanten
>om te draaien en te beoordelen, maar erg veel schieten we er niet mee op.

 Bertus, da's toch echt onjuist.

 *Voordat* de Iraq-oorlog uitbrak heb ik hier, bij het stuk van Blair een
 aantal opmerkingen geplaatst die er niet om logen.
 Men kon het dus best van te voren weten - een herschrijven of een her-
 interpreteren van wat inmiddels het verleden zij, komt hier beslist *niet*
 bij kijken. Alles was gelogen en dit stond van meet af aan vast. Iedereen
 wist dat of had dat kunnen weten.

 Zie deze lijst van 25 september 2002,
 Het rapport van Blair,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0209&X=&L=D66&P=R31276