Pechtold: 'Enquete naar Irak'

Tue Jan 20 23:50:31 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

N.a.v. de opmerkingen van Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL> over
Pechtold & BvdH...

Het lijkt me vrij simpel... inhoudelijk was D66 tegen en formeel was D66
voor. Of, zo men wil: D66 was niet schuldig maar wel medeverantwoordelijk.

Als jij, Hein, over BvdH schrijft,
   Ja, zegt hij, omdat die deal al in Balkenende I is gesloten. Die is
   niet terug te draaien, zo zit dat staatsrechtelijk, zei Boris.'
dan staat dat er ook met zoveel woorden.

Jullie hebben simpelweg beiden gelijk.

Marc Fluks, Amsterdam

PS: Zojuist maakten zowel Obama als diens oudste dochter bij CNN het
    *Satansgebaar* toen de harmonie (!) van Obama's oude school op Hawai
    langsmarcheerde... In de speech van Obama beluisterde ik 'the spirit
    that inhabits us all'. Enfin, de Amerikaanse droom is overduidelijk
    niet de mijne.