D66 en Irak

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Jan 18 15:11:43 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee, ik kondig hier aan dat er binnen afzienbare tijd een openbare brief
aan de partijleiding weggaat. (Ik ben behoorlijk hard "gestraft" om mijn
Irak-principes in D66. Tot fysieke scheldpartijen aan toe. En nu is D66
ineens volledig om. Heel mooi dat D66 om is, maar ik wens verantwoording
te horen van de bewindslieden die Balkenende II en III in het zadel
hielden, terwijl die VVD-CDA-D66 kabinetten politieke steun aan de
Irakoorlog verleenden).

Binnenkort hoor je meer.