Intifada, intifada, Palestina vrij!

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Jan 11 16:41:21 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeepier ok. Palestina heeft een haven nodig. Ik was alweer vergeten
dat ie gebombardeerd was. Whats else is new?
Maar ik was het met de column van Max Pam wel eens: Israël had nooit
opgericht moeten worden in 1948. Het is een totale mislukking.

Maar brave Vreekamp, wanneer ga jij Israël wel veroordelen? Hoe ver
moet het nog escaleren? 1000 doden?