Verhagen verlengt: Wohlt Ihr den totalen Krieg ?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jan 11 16:10:57 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tuurlijk kunnen ze dat!!

En, .... je moet toch ook ergens beginnen aan het duizendjarig rijk,
alla Adolf, niet ?!!   Dat is de oplossingsrichting van de huidige
westerse democratieen ...

Hoelang zal het nog gaan duren alleer ze zelf door krijgen dat ze een
andere koers zullen moeten gaan varen om bij dat voortdurende
oorlogsgeweld weg te komen? De gezamenlijke (westerse) democratieen
zijn - in vredestijd - veel malen moordzuchtiger dan menige dictatuur.

Ik verzin het niet. Het valt gewoon te konstateren. En opvallend,
veelal daar waar de Britten er een zooitje van heeft weten maken, dan
wel betreft het een land met een ander koloniaal verleden, of nog
steeds voortdurende houding.

De VN kun je inmiddels wel afschaffen, als diens doelstelling
ondergeschikt blijven worden gemaakt aan figuren als een Liml.l
Verhagen ... Hopelijk heeft Obama een ander beeld bij het zgn. ´goed
gesprek´ dan/van neo-conservatief Balkenende ....

BTW, ben ik de enige die steeds aan Hoogervorst met z´n vingertje moet
denken als Maxime aan het woord is (over Mensen Rechten)?

Overigens zit die Hoogervorst zelf ook weer in zijn hok sinds dit
kabinet hem duidelijk heeft gemaakt dat het niet te zit wachten op
enig ongevraagd advies van zijn kant ...

Enfin, laten we hopen dat de Taliban zich/de religie zich in eigen
regio weet te handhaven ...

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/taliban/tribal/
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/warbriefing/view/

Henk Elegeert

Op 11 januari 2009 13:31 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven: