Groene, Paarse en Gele periode van D66: Geld Verduisteren: de Euro - Het Derde Oog (addendum)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jan 5 02:36:10 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 5 januari 2009 00:38 heeft Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>
het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> En verdomd. Ik kwam vandaag de satan tegen in de Utrechtsestraat. Vermomd
> als collectant voor het Leger de Heils. Waarom zo vroeg ik, hebt Gij onze
> Mark bedreigd? Geen dreiging was het, sprak hij, maar verbazing dat ik hier
> zag staan staan, die ik morgen halen moet in Afganistaan.

Dat moet gaan over de samenzwering van onze westerse leiders tegenover
jihadisten.

Kunnen we Morth (83) - officieel exorcist van het bisdom Rome - niet
inhuren om de ´satans´ uit die hoofden - van die wereldleiders - te
verdrijven?

Zie verder: http://multiblog.vrt.be/canvasactua/category/panorama/
of Frontline, USA (2008), oorspronkelijke titel: The War Briefing.

Henk Elegeert