Groene, Paarse en Gele periode van D66: Geld Verduisteren: de Euro - Het Derde Oog (addendum)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Jan 5 00:38:56 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee, nee, nee, Bert. Dat is het vaticaan. terwijl Geel nu juist anti-God
is, antichrist, heidendom, helse samenzweringen. Marc-Alexander staat
aan de kant van het Vaticaan, neem ik aan. Ook hij waarschuwt voor de
Duivel en al het satanische dat ons mensen bedreigt.

En verdomd. Ik kwam vandaag de satan tegen in de Utrechtsestraat.
Vermomd als collectant voor het Leger de Heils. Waarom zo vroeg ik, hebt
Gij onze Mark bedreigd? Geen dreiging was het, sprak hij, maar verbazing
dat ik hier zag staan staan, die ik morgen halen moet in Afganistaan.